dalkullans

Direktlänk till inlägg 6 december 2011

Dumma!

Av Liza - 6 december 2011 07:46

God morgon!

Min förkylning verkar aldrig vilja ge sig  
Jag är verkligen dunder förkyld på mornarna, och halsen ska vi inte tala om.
Rösten är jag glad om jag får behålla. SUCKAR! Under dagen blir det lite bättre
men sen på kvällen kommer det tillbaka och blir sämre igen.

Sitter och dricker en kopp kaffe. I hopp om att känna sig lite piggare.

Beställde en ny almanacka i söndags, Stallboken heter den.
Hoppas den dyker upp under den här veckan! Beställde en sån förra året
och jag var riktigt nöjd. Dock skrev jag inte allt för flitigt som jag planerar
att göra nu. Jag måste ha lite struktur på saker och ting och en kalender
kan vara bra att ha med sig över allt  

Eftersom jag har sån bildbrist så slänger jag upp en egobild.
Tagen i fredags innan vi gick på krogen.
   


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liza - 12 december 2011 20:29

CHECK THiS OUT! 

Av Liza - 11 december 2011 09:32


Igår när vi skulle upp och ge hästarna kvällsmaten och så.Då blev det en premiärtur med denna upp till stallet    Yey! Äntligen börjar det ta sig med snön och underlaget. Inte helt optimalt men det dög att åka på     ...

Av Liza - 11 december 2011 09:27

Igår roade vi (jag och Madde) oss med att måla i stallet medans älsklingeninstallerade en till ventilations-grejsimojs. Pelles box var ungefär det vi hann med.Idag ska vi göra klart mellanväggen och Faxens box. Det är tur att färgen torkar snabbt   ...

Av Liza - 9 december 2011 19:57


Idag har vi som sagt köpt RÄTT STORLEK på vinterskorna.Sen kom Christer ut till oss och slog på skorna.Pelle skötte sig jätte fint den här gången. Förra gången var han liteorolig och höll på med bakbenen men idag stog han stilla.   Det har snöat ...

=)

Av Liza - 9 december 2011 09:49


 

Presentation


Välkommen till min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards